lauantai 4. toukokuuta 2013

4.5. -Median suosikki


Kello on kohta 16.00 iltapäivällä ja olen jo tänään saanut ilmeisestikin negatiivisen kohtelun muutamalta medialta. Ensinnäkin, Urheilulehti ystävällisesti poisti allekirjoittaneen kommentointi mahdollisuuden sivustolle. En tiedä, oliko Seppäsen nimen mainitseminen sitten liikaa tässä blogissa. Tässä teille Urheilulehti: HV.
Toiseksi otin kuvan Helsingin Sanomien Jeff Hannemanin muistokirjoituksesta. Tekstihän oli ihan hyvä, ei siinä mitään, mutta valitettavasti kuvassa oli Gary Holt. Exodus-kitaristi joka oli paikannut ja aiemminkin Hannemania Slayerin keikoilla.

Mulla ei ole mitään henkilökohtaista Seppästä vastaan, mutta jos Urheilulehden toimitus kokonaisuudessaan on noin pelleä porukkaa, että mua kielletään kommentoimasta tekstejä, niin hei: Pitäkää vittu lehtenne sitten.

Mitä tulee Hesariin, niin joku säälittävä HS-neitoinen yritti mulle kirjoitella, että kuinka he ovat korjanneet mokan nettisivustoille, ettei munkaan tartteis tota kuvaa enää levittää. Newsflash sinne Hesarin toimitukseen: Myöhäistä.

On se ny vitun vaikea Google-aikakautena kirjoittaa siihen googleriville ”Jeff Hanneman”,ja hakea sieltä kuva? Amatöörit nyt vaan on mun mielestä… no, perseestä. Voisin tietty poistaa ko. kuvan, mutta en mä viitsi. Kohta 20000 näkijää, ni jatketaan mieluummin sillä.

Mutta tosiaan aika lahjakas lauantai aamupäivä, kun ei ole vasta ku saanut Urheilulehden ja Hesarin vihat niskoilleen tässä vaiheessa! Taidan mennä grillaamaan ja hiillostamaan Iltalehteä sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti