torstai 26. tammikuuta 2012

27.1.2012

Morjensta iltaa. Tämä blogi ei nyt sitten mitenkään liity paskanajoon, paitsi siinä mielessä, että olen lomalla ja nauran räkäisesti teille kollegoille. Hajotkaa lumeen, vituttaako, onko auto kiinni, eikö purkit liiku?
Ajattelin tähän kirjoittaa vähän ajatuksiani, kun olen nyt muutaman päivän ajan saanut leikkiä koti-isää, se kun tuo emäntä lähti työelämään takaisin. En ole mielestäni koskaan sitä vältellytkään, mutta kun tuo lihavempi osapuoli tahtoo olla luonteeltaan vähän semmoinen, että se hoitaa kaiken itse. Vittuako sitä sitten väittelemäänkään.
Oli miten oli, ollaan tässä oltu kohta 2-vuotiaan pojan kanssa kolmisen päivää kahdestaan, eikä se ole kiukutellut mulle yhtään mistään. Ei oikeasti kertaakaan. Ja emäntä väittää, että se ei saa sille vaippaa vaihdettua, ku alkaa raivo. Mulle se suurinpiirtein itse vaihtoi sen vaipan. Ja nukkumaanmeno ollut kuulemma jotenkin vaikeata? Laitoin pojan sänkyyn, luin 10min. kirjaa ja sanoin hyvää yötä. Siellä se nukkuu vieläkin. En tiedä, aristeleeko se iskää, ettei uskalla vittuilla vai mikä...
On ollut meinaa kokoajan neuvomassa, jos mä unohdan jotain pikkuseikkoja. Tämmösiä niinku, lähdet paskan jälkeen pesemään persettä, ni kaveri olalla huutaa: pyyhe! Iskä meinas unohtaa pyyhkeen. Välillä on tuntunut tässä viime päivien aikana, että toi pikkusälli tietää näistä asioista huomattavasti enempi ku minä. Mut ei se mitään, kyl mä opin.
Yksi asia mikä vitutti ihan ylettömästi tänään, kun käytiin pulkan kanssa kiskalla oli se, kun joku vähänkin katsoi meihin päin. Tuli heti semmoinen ihme oo, että olenko mä unohtanut jotain pojalta, vai näytänkö mä muuten vaan väärältä ihmiseltä kuljettamaan pulkkaa.
Mut sen mä sanon, et kyllä mä uskon, että emännällä ollut rankka pojan kanssa, en mä sitä epäile. Sitä vaan ihmettelen, et pitääkö se jotain toista poikaa täällä? =) Ei ole meinaa KERTAAKAAN edes itkenyt ja muutenkin ollut hyvinkin yhteistyöhaluinen.
Itseasiassa mulle tuli tänään jo päivällä mieleen, kun unohdin herran ruokakaulurin pestä ja tuli siitä mulle kommentoimaan, että kumpikohan täällä on paremmin perillä asioista...
Muija sano, et se ei edes ehdi koneelle jos se on yksin pojan kanssa. Mä istuin tässä monta tuntia, sain jopa juttuja tehtyä. Välillä jopa rupes ärsyttämään niin, että oli pakko mennä katsomaan pojan touhuja. Siis, kyllä mä sille muutenkin huutelen parin minuutin välein, mutta tossa se touhuaa silloin jotain omiansa.
Oli pari päivää tossa ihan vitun huono olo. Ihme juttu, ku ei ollut mitään nuhaa tai muita perusjuttuja, mutta kuume nousi ja alkoi joka helvetin ruumiin jäseneen särkeä. Tai ei itseasiassa edes särkeä, vaan tuntui kun ne lakkaisivat toimimasta. Tiistai-iltana, kun kävin saunassa ja mulla tuli sielläkin kylmä, niin meinasin jo snadisti huolestua asiasta.
Mutta nytten on ihan jees. Ei vieläkään täydellinen, mutta selkeästi parempaan päin. Veikkaan, että tämä tauti on ollut jo viiime viikonloppuna, koska se Spinefeast risteily meni mun osalta ihan vituiksi, vittu nukkunut melkein koko risteilyn hytissä. No, ens vuonna uusiksi paremmalla onnella,
Ai niin, kuulinpa tänään yhden paskamaisen jutun duunista. Se nyt ei tavallaan vaikuta omiin duuneihin millään tavalla, enkä siitä oikein voi edes kertoa. Mutta sen verran sanon, että kaksinaamaiset kusipäät eivät KOSKAAN tule olemaan mun työkavereita. Ne on mulle hylkiöitä. Tilanteen olisi voinut meinaa hoitaa työkavereita kunnioittaen, eikä selkään puukottamalla. Mua on itseäni puukotettu samalla tavalla selkään, enkä mä voi tietenkään omaa virhettäni kiistää, mutta pitääkö siitä nyt sitten vielä työkavereiden rokottaa? Tää uusi työkaverini kenties hakee kyseistä työpaikkaa/ ajopiiriä? No, voin kertoa, ettei ainakaan multa tule saamaan minkäännäköistä apua koskaan, mä en hyväksy selkäänpuukottajia.
Siinäpä sitä taas tältä illalta. Mikä lie kuolemantauti alkaa pikkuhiljaa olla voitettuna, firman mies kun olen, niin pakko sairastaa lomilla. Just joo, kesälomaa odotellessa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti